Shrunk passion   2 comments

Al enige tijd liggen enkele passievruchten naar me te lachen vanuit de fruitschaal…tot het lachen hen verging.

 

 

shrunk passion

Posted 29 juni 2009 by Mark Mendonck in Geen categorie

2 responses to “Shrunk passion

Subscribe to comments with RSS.

  1. De strukturen en lijntje maken dit een mooi foto onderwerp Mark. Ik denk dat dit onderwerp nog mooier wordt als je het fotografeert als een produktfoto. Dan zou ik scherpsstellen op de omtrek van het onderwerp en de lens zover mogelijk afknijpen om alles scherp te krijgen. Je sluittijd wordt dan denk ik wel zo lang dat je een statief nodig hebt

  2. Dat ga ik zeker proberen, Henk. Dat van die scherpte was ik ook al aan het bedenken. Ik heb deze foto genomen onder een witte parasol op een wit blad \’infini\’ opgesteld. Merci voor de info.

Geef een reactie

