Vluchten voor de maan   8 comments

Bijna volle maan, maar geen wolkje aan de lucht.

Even de tele bovenhalen om voor de zoveelste maal de maan, zoiets alledaags zou je denken, vast te leggen. Net dan hoor je luidkeels kraaien naar hun slaapplaats terugkeren. En zelfs dan een fractie te laat.

 

 

Posted 20 februari 2011 by Mark Mendonck in Geen categorie

8 responses to “Vluchten voor de maan

Subscribe to comments with RSS.

  1. Het is met de maan net als met de zon Mark. Je kan rennen zo hard je kan maar de volgende dag haalt ie je weer in🙂

    Mooie plaat

  2. De maan, een hot topic deze dagen.. mooie foto met die kraaien op de achtergrond.. de maan is helemaal niet zo alledaags als je denkt, daarover kunnen nog veel verhalen verteld worden…je had een tijdje geen foto’s meer geplaatst hier….

    Agnès

  3. Moet hier nog heel wat lezen.
    Kwam terug om je pracht gedicht van vandaag 17/4 over te lezen. De tekst blijft hangen, kwam recht in mijn hart. De tweede maal nog intenser. Nu zie ik dat ik kennelijk je mails van nieuwe blogs over het hoofd heb gezien. Ga je zeker lezen, maar nu nog even niet. Soms gewoon te moe om logs te blijven volgen. Komt goed, je teksten lopen toch niet weg😉
    Ciao, Benona

  4. Was hier weer even overgevlogen. Je bent stilletjes.
    Wens je nog even snel een zonnige dag en een prettige avond … Groet,Benona

    • Hoi Benona,

      bedankt voor je bezoekje. Ja hé, stil van mijn kant, wat niet wil zeggen dat ik niet bezig ben hoor. Maar sommige teksten zijn ofwel nogal zwaar (filosofie ea levensbeschouwelijke overpeinzingen) ofwel nogal persoonlijk (dat heb je zo met gedichten). Foto’s heb ik de laatste tijd vooral van familie gemaakt op allerlei feestjes en die wil ik niet zomaar te grabbel gooien voor iedereen, wat zij wellicht waarderen.
      Binnenkort gaan m’n vrouw en ik wandelen in Zwitserland en daar zal ik beslist een massa’s foto’s kunnen maken die hier geplaatst zullen worden.

      Groet,

      Mark

  5. Aloha Mark, capito …. dan is het dus afwachten tot na je vakantie. Wens jullie een super wandeltijd in Zwitserland, zullen mooie plaatjes brengen. Ik tik maar zie geen lettertjes, toch druk ik straks maar reactie plaatsen. Mooie dag en groetjes terug.gewoon op

  6. Aloha Mark, capito …. dan is het dus afwachten tot na je vakantie. Wens jullie een super wandeltijd in ZwiGelukt, dat is tooch gek dat ik geen letter zie, staat reactie plaatsen soms op wit op wit, tja dan zie je weinig …🙂 Ciao, Benonatserland, zullen mooie plaatjes brengen. Ik tik maar zie geen lettertjes, toch druk ik straks maar reactie plaatsen. Mooie dag en groetjes terug.gewoon op

Geef een reactie

