Onze kaaien!   2 comments

 Naar aanleiding van de oproep van de Antwerpse stadsdichter Peter Holvoet-Hanssen

om als Antwerpenaar mee te schrijven aan het kaaiengedicht dat aan het begin van de zomer

 op de kaaimuren van Antwerpen zal pronken, heb ik alvast mijn bijdrage geleverd.

<<<<>>>>

Leidt mij, bedwing mij in de bedding

van onze woorden,

verhalen die kant én wal raken,

zoals de wind zachtjes langs je wangen strijkt

Laat mij overlopen van je tranen

van verdriet én vreugde

en omhels me met je kracht

<<<<>>>>

 <<<<>>>>

 

<<<<>>>>

Op deze link  http://www.onzekaaien.be/sitepages/# kom je nog veel meer te weten over dit knap initiatief.

2 responses to “Onze kaaien!

Subscribe to comments with RSS.

  1. Sapperdeflap wat super intens geschreven … feelings!

  2. Poézie waar een slachtoffer van de zeelandse watersnoodramp kouwe rillingen van krijgt🙂

Geef een reactie

