Arno in OLT   4 comments

>>>>>Arno<<<<<

Arno in het Openluchttheater in Deurne

Arno houdt wel van een feestje,

van prima muzikanten

en van het publiek luidkeels te laten meezingen.

^

^^

^^^

^

^^

^^^

^^

^

^^^

^^

^

^^

^^^

^

^^

^^^

^^

^

^^^

^^

^

^^

^^^

^

^^

^^^

^^

^

4 responses to “Arno in OLT

Subscribe to comments with RSS.

  1. Podiumfotografie lijkt me echt lastig om te doen Mark, foto 1 spreekt me het meest aan door de belichting en de pose, met z’n opgeheven handen het publiek opzwepend.

    Arno is mij eigenlijk onbekend, artiest die meer bekend is bij onze zuiderburen ?

    • Arno is ooit begonnen in een groep ‘TC matic’ en toen bekend geworden met o.a. ‘Oh La La La’ en ‘Putain putain’. Later is hij solo gegaan en onder de naam ‘Arno’ (volledige naam Arno Hintjens) heeft hij maar liefst 18 platen uitgebracht. Hij is vooral bekend in België en Frankrijk.
      Ik durf hem een beetje te vergelijken met Serge Cainsbourg, al zal niet iedereen daarmee akkoord zijn.
      De kwaliteit van de foto’s is niet hoogstaand, dat weet ik, maar met m’n oude 400D en de bijbehorende lichtzwakke lenzen heb ik nog een redelijk resultaat gescoord. Het is niet altijd eenvoudig om met profesioneel materiaal een theater binnen te komen, vandaar de 400D die iets gemakkelijker weg te stoppen is. Een compromis die de kwaliteit in het gedrang brengt natuurlijk.
      En ja, podiumfotografie is lastig, maar ontzettend leuk om te doen.

  2. tC matic klinkt me zeker bekend in de oortjes http://www.youtube.com/watch?v=tqWakuHFcLg&feature=related. Dit swingt de pan uit al was ik in de jaren 80 met heel andere klanken bezig.

Geef een reactie

