Along Comes Mary   2 comments

‘Along Comes Mary’ speelde na ‘Santoku System’ op de Sunshine concerten

op het De Coninckplein in Antwerpen en dat hebben de aanwezigen geweten.

Al vanaf de eerste noten was het duidelijk dat deze frisse verschijning met oude,

herwerkte nummers een blijvende indruk zou achterlaten.

Nummers als ‘Jumpin’ jive’, ‘Don’t Cry For Louis’ en ‘Bang Bang’ wisselden zich in een opzwepend tempo af.

Zelfs wanneer er enkele technische problemen waren (een snaar gebroken, enz) speelden ze gewoon door.

Enfin, mij hebben ze verrast,

en als ik om me heen keek, samen met mij nog vele anderen.

Een aanrader!

A

C

M


A

C

M

A

C

M

A

C

M

A

C

M

A

C

M


Posted 21 augustus 2011 by Mark Mendonck in Geen categorie

2 responses to “Along Comes Mary

Subscribe to comments with RSS.

  1. Onderste foto heeft het helemaal Mark. Emotie is toch datgeen wat je graag wil zien. De aderen in haar hals zijn een goede indicatie dat ze even alles eruit gooit🙂

    • Helemaal met je eens, Henk. Als je wil moet je de link links bovenaan ‘along comes mary’ eens aanklikken. Daar staan er nog meer van deze groep. Ik heb me beperkt tot de foto’s die zij zelf hebben geselecteerd.

Geef een reactie

