Kasteel Rievierenhof   8 comments

Het Kasteel Rivierenhof ligt in het provinciaal domein Rivierenhof in Deurne Antwerpen.

Het Rivierenhof is een van de vele parken in Antwerpen waar natuur en recreatie hand in hand gaan.

Lekker luieren, lunchen op het terras van het kasteel en wandelen of sporten. 

Je ziet hier dan ook veel joggers en soms rare kwieten.

Het kasteel

En rare kwieten!

8 responses to “Kasteel Rievierenhof

Subscribe to comments with RSS.

  1. Ziet eruit alsof er een haloween party aan de gang is Mark🙂 Kasteel is daar prachtig gelegen aan de plas en rondom fraai in de herfstkleuren. Mooie foto

  2. Ha goed opgemerkt…
    En thx voor de felicitatie nog…
    Groetjes Nellie

  3. Een beetje borduren met het toetsenbord noem ik het…en ieder zijn eigen kwaliteiten toch?
    Maar idd vind ik het leuk om dingen uit te zoeken en uit te proberen zowel op blogger als hier op wp…
    Iedere site werkt weer net wat anders…grtjes en vanaf nu volg ik je weer…doei

  4. Hallo Mark,
    eens even bij jou gekeken en ik wil je mijn complimenten geven voor je foto’s, niet alleen de bovenste foto van het kasteel en de andere natuurfoto’s vind ik geweldig mooi maar ook je foto’s van artiesten zijn heel knap gemaakt, echt leuk om zulke mooi foto’s te zien van een al ouder wordende Bart Peeters. De rare kwieten vallen mee, je ziet ze wel erger alleen met dit weer zal de dame aan de linker kant wel erg koude billen hebben gekregen😉
    Groetjes, Ann.

  5. Ook nog maar eens aangeklikt…
    Ja als ie geen nieuwe blogjes plaatst schiet ik met het volgen weinig op…
    Groetjes

Geef een reactie

