Winter in Deurne   8 comments

’t Is winter!

Terwijl ze in Friesland dromen van hun tocht

ging ik met de fiets naar het Ter Rivierenhof

om een paar foto’s te maken.

°

°

°

°

 

 

8 responses to “Winter in Deurne

Subscribe to comments with RSS.

  1. Een paar? Deze ene is een prachtig plaatje!
    Grtjes en fijn weekend

  2. Het is weer wondermooi wandelweer en dit is een mooi plaatje

  3. Prachtig wintertafereel Mark. Het heeft maar zo wat weg van een stukje Reestlandschap in mijn omgeving

  4. Dat is nu het knappe aan dat ‘Ter Rivierenhof’ aan de rand van Antwerpen Henk, dat je je er soms op het platteland kan wanen. Mijn lievelingspark als je’t mij vraagt, al vertoef ik liever in de Ardennen.

    Veel fotoplezier met dit wonderlijke weer, Henk.

  5. Een prachtige foto, Mark!
    Vooral het idee van het ‘ongerepte’ is prachtig, nergens een voetspoor te bekennen, en dat in het overbevolkte Antwerpen :)!

    • Bedankt Hans! ’t Was dan ook nog redelijk vroeg en vooral héél koud:dat schrikt de mensen natuurlijk af. Bovendien geldt er een algemeen verbod op ijsschaatsen op natuurwater in heel Vlaanderen.

      grz

      Mark

Geef een reactie

