Zonsopgang   5 comments

Al een paar dagen wil ik m’n camera meenemen onderweg naar het werk

om deze zonsopgang te fotograferen.

Niet veel tijd gehad want ik was immers bijna te laat op mijn werk gearriveerd,

maar ik ben nog best tevreden over het resultaat.

Posted 29 maart 2012 by Mark Mendonck in Geen categorie

5 responses to “Zonsopgang

Subscribe to comments with RSS.

  1. Het is linke soep, voor je werk foto’s maken. Op de een of andere manier gaat de tijd veel sneller dan je in de gaten hebt. Haha, die ervaring heb ik tenminste wel. Zo vroeg ben ik echter nooit uit de veren … om een zonsopgang te zien. Ja, je kunt best tevreden zijn met het resultaat … een apart kleurtje.

    • Merci Sandra. Geloof me, vroeger sta ik daar niet voor op. Slechts twee maal per jaar kom ik op het juiste moment voorbij. En daar probeer ik dan van te profiteren.
      En inderdaad, gevaarlijk, want de tijd vliegt zo voorbij!

  2. Schitterend, een industriele foto met een dergelijke warme uitstraling

  3. knap, volgens mij komen we wat uit dezelfde contreien :D… Vanop de burgemeester Gabriël Theunisbrug(die naast het sportpaleis) richting brug van den azijn als ik me niet vergis😉

    mooie foto, maar inderdaad gevaarlijk om voor het werk foto’s te gaan trekkken, ik heb ook al geregeld de verleiding gehad, maar tot nu toe nog niet aan durven toegeven… een kwartiertje is sneller voorbij dan je denkt…

Geef een reactie

