Abandoned Village!   10 comments

Doel

 

Doel is zo goed als verlaten.

Nog een tiental gezinnen weigert te vertrekken en

toe te geven aan het politiek gehakketak.

De uitbreiding van het havengebied, waardoor Doel

in het vizier kwam van industriële projectontwikkelaars is

inmiddels overbodig gebleken.

Wat achterblijft is onzekerheid voor hen die er nog wonen

en graffiti op vervallen huizen, nieuwsgierige fotografen en veel vrije vogels!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

 

 

 

 

 

 

   

 

 

 

   

 

   

10 responses to “Abandoned Village!

Subscribe to comments with RSS.

  1. Jammer genoeg niet naast de deur maar deze fotograaf zou er zich eindeloos vermaken Mark. Voor foto 5 krijg je van mij een groot kompliment. SCHITTEREND

  2. als ik me niet vergis, is dat het schooltje waar je bent binnengedrongen? Mooie foto’s van een dramatisch verhaal van smijten met geld en menselijke emoties…

  3. Heel mooie reeks, ben er ook geweest en heb me er ook uitgeleefd met mijn toestel, zie herkenbare foto’s….
    Grtjeds
    Marleen

    • Hoi Marleen, eigenlijk moet je er een hele dag voor uittrekken en eerst alles bekijken en laten inwerken, dan pas foto’s beginnen maken.
      Misschien doe ik dat nog wel eens. ’t Was in ieder geval de moeite waard om me onder te dompelen is deze desolate sfeer.

      Merci voor je bezoekje

  4. Prachtige foto’s van een fotogenieke plaats! Eén dezer dagen ga ik daar ook eens langs.

  5. Dag Mark,

    Erg mooie reeks van een tragedie, mensen moeten weeral wijken voor de macht van het geld. Als ik je foto’s bekijk wil ik er zo naar toe rijden, maar tijd is momenteel “not on my side”.

Geef een reactie

