Central Station Antwerp   28 comments

Centraal Station Antwerpen

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

28 responses to “Central Station Antwerp

Subscribe to comments with RSS.

  1. Antwerpen-station is inderdaad een prachtige lokatie geworden, als ik dit vergelijk met de jaren 70…toen ik wekelijks (als soldaatje) hier de trein moest nemen….

  2. Awesome shapes and lines… love the black and white second one especially!

    David Patterson
  3. Vooral de twee zwart wit foto’s van dit prachtig gebouw , springen er voor mij uit

    serge van brakel
  4. Your series from railway stations are very good pictures!

  5. the first two pics are especially awesome! Love it!

    • Thank you Andy, since they renovated this station it looks much better now. Before it was a stop and return station, while it’s now a driving by station. What an improvement.🙂

  6. Beautiful, stunning photos, each telling it’s own story. Thank you for uploading and sharing! Hugs your way.x.

  7. Wat een schitterende foto-serie Mark. -DIEPGANG!-.
    Ik ken het meer dan prachtige klassieke centraal station in Antwerpen maar al te goed. Antwerpen is sowieso een mieterse oude stad om in rond te dolen, daarna een terrasje pikken, pintje pakken en of een heerlijk buitengewoon smakelijk hapje te eten. Ik ben er graag!

  8. Vooral de twee bovenste foto’s spreken geweldig tot de verbeelding Mark, wat een massief en imponerend bouwwerk

  9. Het is dan ook een indrukwekkende inkomhal, Henk. Ik vond m’n 24mm lens nog net kunnen, maar met een breedhoek zou het nog beter tot zijn recht komen denk ik.

  10. Ha en wat is het er rustig!
    De laatste keer dat ik het zag was met een operakoor…

  11. Heel mooie foto’s, indrukwekkend, je hebt dat super in beeld gebracht!

    Grtjes
    Marleen

  12. Wow, schitterend foto’s! Ik werk er vlakbij en ga er bijna iedere dag even binnen en ga ik zitten om dan omhoog te kijken en even weg te dromen.

  13. Een dankbaar onderwerp voor een fotograaf ! Een tip, neem eens de trein naar Luik-Guillemins, daar kan je je hart ook ophalen😉

  14. Mooie reeks van Antwerpen Centraal.

  15. Mooie reeks,
    1 van mijn favoriete gebouwen in de Koekestad, in mijn ogen zowat het mooiste station in België… Modern en klassiek perfect in harmonie, gemoderniseerd met respect voor de oude structuren. Prachtig vastgelegd…

    • Merci, de mening over ‘ons’ station deel ik helemaal met je, al zijn er (toegeven) best wel andere stations die zeker de moeite zijn om te bekijken en te fotograferen. Veel stations ken ik niet echt, maar die van Brussel vallen al zeker af. ‘Guido’, die eerder een reactie gaf (zie boven) raad het station van Luik aan om eens te gaan bekijken. Maar ook hier, enkel modern, terwijl dat van Antwerpen die knappe combinatie heeft.

      groeten,

      Mark

Geef een reactie

