Park Spoor Noord   12 comments

Park

Spoor

Noord

in

Antwerpen

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

12 responses to “Park Spoor Noord

Subscribe to comments with RSS.

  1. Ik ga voor de eerste…heel harmonieus !

  2. mooi, zou in zwart-wit ook niet mis zijn.

  3. Ik twijfel of z/w van meerwaarde is op deze foto’s die van zichzelf weinig kleur bevatten. Ik vindt het overigens een apart kunstwerk. Kan je hier naar de overkant springen over de stenen ?

    • Ja hoor, je moet het zien op een zomerse dag. Zoals Japanners in een subtropisch zwembad, zwemband aan vetrand aan zwemband. Het water is hier helaas niet echt diep, meer dan voetje baden is er niet bij.🙂

  4. Het lijkt wel of er geen eind aan de stenen rij komt.
    Heel apart kunstwerk, mooi gefotografeerd.

  5. Knappe foto’s,
    Ik ben er ook al een paar keer met de camera gaan spelen :d… jammer genoeg steeds op zeer zonnige dagen, dus zoals je reeds zij, met een massa volk… De eerste weet me volledig te bekoren.

  6. Mooi gedaan en heel scherp.met anderen woorden gaaf gr cees

Geef een reactie

