Sint-Felix Pakhuis   8 comments

Het Felix pakhuis

dateert van 1860 en 

deed dienst als pakhuis voor

bulkgoederen als koffie, graan en tabak.

Tegenwoordig is er een restaurant in onder gebracht
en het uitgebreide Felixarchief.

8 responses to “Sint-Felix Pakhuis

Subscribe to comments with RSS.

  1. Mooie reeks Mark, lijkt me een prima lokatie voor een restaurant.

  2. Het heeft ook een beetje weg van een ooude gevangenis…mooi opnamestandpunt bij de laatste!

  3. Gezien de perspectiefvertekening volgens mij een flinke groothoek gebruikt Mark. bij de eerste 2 foto’s vindt ik dat, mede door de symmetrie heel goed geslaagd

  4. Een schitterend gebouw! Ik ging er onlangs nog naar een party.🙂

  5. Ben er ooit getrakteerd geweest, gelukkig want mijn beugeltje draagt dat niet, maar mooie foto’s van een prachtige architectuur.

Geef een reactie

