Abdij van Stavelot   10 comments

Abdij

van

Stavelot

Enkele sfeerbeelden

Ik heb me toch afgevraagd waar de monniken zich dan wel bevinden.

10 responses to “Abdij van Stavelot

Subscribe to comments with RSS.

  1. Heel mooie reeks Mark, foto 1 is een prachtige interieur opname.

  2. eens met Jan. Foto 1 is voor mij de mooiste. Het rode kleurtje komt me nogal modern voor. blijkbaar gaan deze monniken met de tijd mee Mark🙂

  3. Ik vind de eerste ook de mooiste, waarschijnlijk door de warme kleuren…de andere mogen er ook zijn Mark !

  4. Wat is de eerste mooi!

  5. nice interiors and colors🙂

Geef een reactie

