Ennal   10 comments

Een klein kerkje in het dorpje Ennal nabij Stavelot en Trois Ponts!

IMG_6248-2

IMG_6252-2

IMG_6250-2

IMG_2879-3

IMG_2880-2

10 responses to “Ennal

Subscribe to comments with RSS.

  1. Foto 2 vind ik persoonlijk Super mooi🙂

  2. Mooi en sfeervol Mark.

  3. Ik vind de laatste 2 de mooiste!

  4. Wat een mooi klein kerkje Mark, je hebt er fraaie foto’s gemaakt hoor. Nr.2 vind ik echt heel bijzonder, knap gedaan.

  5. De 2de spreekt mij het meest aan. Mooie reeks.

  6. Heel sfeervolle beelden van dit mooie kerkje

  7. In tegenstelling tot andere reacties vindt ik foto 2 door de wazige balken en smalle doorkijk minder prettig kijken.
    De andere foto’s zijn zeer geslaagd en het mooie licht in de nis met glas in loodwerk is echt prachtig

    • Wel Henk, ik vind dat je gelijk hebt en heb dan ook getwijfeld of ik deze wel zou publiceren.
      Het idee erachter heeft me dan weer overhaald; stiekem binnenkijken door de spleetjes in de tussendeur.
      Beter had geweest wanneer beide scherp waren geweest.🙂

  8. These series is really wonderful photography.

Geef een reactie

