Ceci est une pipe!   5 comments

Ik zag hem al van ver zitten,

lurkend aan zijn pijp,

weelderig aromatische rook inhalerend !

Een karakterkop die ik maar wat graag voor de lens wilde krijgen.

Snel m’n breedhoeklens voor m’n macrolens ingewisseld en

ben er dan stoutmoedig en met mijn beste frans op af gestapt.

Hij was gecharmeerd en bedankte me achteraf heel vriendelijk.

Twee gelukkige mensen!

IMG_4005-2

IMG_4006-2

 

 

5 responses to “Ceci est une pipe!

Subscribe to comments with RSS.

  1. Heel knap portret Mark! Ik begrijp direct de uitdrukking karakterkop! geweldige foto’s!

  2. Knap werk Mark, de foto in profiel is heel mooi.

  3. Een gegroefde kop doet het altijd goed voor de camera. als vrouw ben je afgedaan als je rimpels krijgt, bij mannen geeft het een charismatische uitstraling🙂
    Ik ga net als Jan voor foto 2

  4. Een heel mooi hoofd om er een geslaagde foto van te maken!

Geef een reactie

