Reiger   9 comments

Deze reiger moest ik nogal vrij dicht benaderen

omdat ik slechts m’n 24-70mm objectief bij me had.

Hij bleef er vrij rustig bij,

al bleef hij me wel angstvallig in het oog houden.

reiger

9 responses to “Reiger

Subscribe to comments with RSS.

  1. Mooi Mark en dat met een 24-70mm, erg dicht is dat voor een anders redelijk mensenschuwe vogel.

  2. Het is een hele fraaie opname geworden Mark.

  3. Mooi!

  4. Knap werk Mark. Mij zijn ze zelfs met 600mm te slim af😦

  5. Amaai is die blijven zitten? Wat knap van jou!

  6. Heel mooi, jij moet een heel stille jongen zijn…

  7. Impresionante… Cuanto Más La Miro, Más Me Gusta. Muy Buen Enfoque y Preciosa Composición…

Geef een reactie

