Portugal   18 comments

Praia das Maças,

op slechts 13 kilometer van Sintra

is een klein kuststadje waar vooral de Portugezen zelf

verkoeling zoeken.

˜

IMG_5468

˜

IMG_5461

˜

IMG_5478

˜

IMG_5523

˜

IMG_5537

˜

18 responses to “Portugal

Subscribe to comments with RSS.

  1. Schitterende opnamen Mark, vooral foto 3 en 5 springen er voor mij bovenuit hoor……haal fraai.

  2. Je hebt me daar een serie geweldige platen geschoten Mark. Foto 4 is favoriet met veel dramatiek in de lucht en het eenzame kleine mensje op dat grote strand ………… Prachtig

  3. Een knappe reeks proficiat Mark !!!

  4. Heel mooie reeks Mark.

  5. Beautiful landscapes.

  6. erg aantrekkelijke serie

  7. A beautiful country and nicely captured🙂 I can see you like fado and Dulce Pontes like me🙂

  8. Mooie serie!

  9. Goede dag
    Uw foto’s zijn erg mooi.Gefeliciteerd.
    Graag terugkomen.
    Heb je niet.
    Andrea wenst u een hartelijke groeten en een mooie dag

    • Dank je wel voor je bezoek, Andrea!😉

      • Ik zou graag met je bezoek.
        Heb veel dingen te doen en interessant.
        Hoe is uw naam waard?
        Mijn naam iss Andrea
        Ik heb geabonneerd op je zodat ik kan zien wat u mooi hebben geplaatst.
        Ik wens u een mooie vrijdag zonder grote stormen.
        Andrea stuurt warme groeten aan vrienden

  10. wow! impressive! shots🙂

Geef een reactie

