De Quaeye Werelt II   16 comments

Nog een paar kleurrijke Ridders en Jonkvrouwen!

Ridders en Jonkvrouwen-19

Ridders en Jonkvrouwen-20

Ridders en Jonkvrouwen-10

Ridders en Jonkvrouwen-24

Ridders en Jonkvrouwen-12

Ridders en Jonkvrouwen-6

Ridders en Jonkvrouwen-11

Ridders en Jonkvrouwen-2

Ridders en Jonkvrouwen-21

Ridders en Jonkvrouwen-27

Ridders en Jonkvrouwen-16

Ridders en Jonkvrouwen-8

Ridders en Jonkvrouwen-26

Ridders en Jonkvrouwen-23

16 responses to “De Quaeye Werelt II

Subscribe to comments with RSS.

  1. Portretteren in fel zonlicht is niet echt een pretje Mark ….. Vooral foto 8 bindt ik steengoed. Compliment

    • In dit licht is het een hel om een balans te vinden (niet dus), Henk! Onder de witte kazuifels was het dan weer te arm aan contrast. Alleen bij de achtste foto zat het licht echt goed en werd daardoor dan ook mijn favoriet!

  2. Bindt = vindt🙂

  3. Ik vind het een hele mooie portret serie De dame op foto 4 lijkt wel een landarbeidster uit Spanje. En de dames op de foto 9 en 11
    lijken zo weggelopen uit een schilderij van een van onze grote meesters. Prima werk.

  4. mijn favoriet is foto 9, maar ze zijn wel allemaal keigoe!

  5. Goed bezig Mark, je hebt hier opnieuw een erg mooie reeks neergezet.

  6. mooie reeks Mark , mijn Favoriet is Foto 2🙂

  7. Een zeer mooie reeks !

  8. Mooie beelde , Mark…voor de fotograaf is het ook altijd een festijn om op deze bijeenkomsten rond te lopen.
    Ik vind 9 vooral mooi!

  9. Wauw, schitterende reeks !

Geef een reactie

