Pier!   7 comments

Pier!

 

Normaal is deze gesloten voor onbevoegden,

maar nu stond het poortje open en kon ik het niet laten.

Deze pier leid je naar de Loyerssluis en is ernstig in verval.

Ik ben benieuwd hoelang deze pier de tand des tijds nog zal weerstaan.

 

 

Pier

7 responses to “Pier!

Subscribe to comments with RSS.

  1. Ya está de vuelta de la vida.
    Me ha encantado.
    Un abrazo,
    Jesús

  2. Mooi beeld Mark, deze oude pier kan nog wel een tijdje mee denk ik.

    • Dan heb je de andere kant nog niet gezien Jan. Dwarsbalken die reeds 20cm doorzakken, waardoor het begaanbaar gedeelte soms gevaarlijk overheld naar een kant. Maar uit gewoonte zal het nog wel even blijven staan vermoed ik.🙂

  3. Het is wat met die pieren. De beroemde in Scheveningen is ook al gesloten wegens gevaar door achterstallig onderhoud. Ik vind het doodzonde, zoiets…

  4. mooie lijn

  5. This bridge looks very old.
    Anyway, it’s nice.

Geef een reactie

