Slagzij!   9 comments

Een variant op een reeds eerder gepubliceerde foto.

antwerpen

 

slagzij

antwerpen

Met de link hieronder kan je de variant op bovenstaande foto bekijken!

https://markmendonck.wordpress.com/2013/10/12/antwerpen/

Deze foto’s werden gemaakt als deelname aan de fotowestrijd  ‘Droogdokkenpark in beeld’

n.a.v. de plannen om het droogdokkeneiland terug te geven aan de stad en zijn bewoners.

De bedoeling is er een recreatie- en woonzone te voorzien als link tussen industrie en de stad.

9 responses to “Slagzij!

Subscribe to comments with RSS.

  1. Una foto molto molto bella!!

  2. Werkelijk een hele fraaie foto Mark, mijn compliment hoor.

  3. Op deze foto is de boel flink drooggelopen Mark. Ik geef voorkeur aan de andere versie ……… net ietsje meer dramatiek in de foto

    • Ik ook Henk. De andere versie heb ik dan ook ingestuurd voor de fotowedstrijd. Een van mijn ingestuurde foto’s zal zelfs tentoongesteld worden in de ‘Boerentoren’ of ‘KBC’ toren in Antwerpen.

  4. Mooi, droogdok, letterlijk dan.

  5. Prachtig, Mark !

  6. Prachtige foto’s!

Geef een reactie

