Lotte!   6 comments

Lotte,

of

hoe

mooi

een

haarkleur

kan

zijn!

IMG_2761-2

6 responses to “Lotte!

Subscribe to comments with RSS.

  1. Lovely portrait.

  2. hele mooie foto van een hele mooie dame
    een klein puntje van kritiek: de lamp lijdt de aandacht wat af van de pracht dame.
    Maar ze is heel mooi uitgelicht. en ik denk dat ze heel blij is met deze foto.

  3. Mooi rood is niet lelijk .. en dit serene portret is zelfs prachtig. de lamp is idd een beetje jammer maar met het reparatiegereedschap in photoshop is deze denk ik wel weg te werken

    • Henk, je moest eens weten wat een kluns ik ben met photoshop. Dus ik vrees dat ik moet leren de scène naar een hoger niveau te tillen op het moment van de opname zelf. Merci voor de appreciatie.🙂

Geef een reactie

