Herfst!   7 comments

Herfst in de Ardennen!

IMG_3039

IMG_3306

7 responses to “Herfst!

Subscribe to comments with RSS.

  1. Mooi ! Ik kan je ter info wel meegeven dat het ook herfst is in Asse🙂

  2. Prachtig hoor Mark, de laatste foto is in één woord fantastisch!

  3. het is de mist die een topsfeertje geeft aan de foto. Meestal word er in deze omstandigheden te summier belicht wat dan een sombere grijze foto oplevert. Deze is helemaal goed

  4. mist is prachtig in een landschap, ik heb dit nog nooit gefotografeerd. Misschien binnenkort ook eens proberen als ik vroeg genoeg mijn bed uitkan🙂. Jouw foto’s laten mij genieten.

  5. Heel mooie sfeerplaatjes van een mij bekend landschap wat de Ardennen is

Geef een reactie

