Hoge Venen!   6 comments

Nog een paar foto’s van de

wonderlijke Ardennen.

hoge-venen-7

hoge-venen-5

hoge-venen-8

hoge-venen-2

6 responses to “Hoge Venen!

Subscribe to comments with RSS.

  1. Werkelijk schitterende opnamen Mark.

  2. Prachtige foto’s !!!

  3. schitterend

  4. Het ontkleuren van deze winterse landschappen kijkt voor mij niet echt prettig. Denk dat dit komt door het grote contrast. Vooral de luchtdelen vindt ik dan erg donker afsteken. Kwestie van smaak denk ik. Laatste foto vindt ik wel weer erg mooi. Helft van die lucht eraf maakt een schitterend panorama

    • Ik vond het tijd om dit eens te proberen, Henk. Nu vind ik het mooi, maar dat verandert misschien nog wel bij de constante ontwikkeling van, jawel, mijn smaak. Wie weet is het dat soort experimenten waarvan je later denkt, die Henk had het verdorie bij het rechte eind. 😉

Geef een reactie

